Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Cyfryzacja zamówień i analogowe problemy

Warszawa: 09.04.2018r., 20.06.2018, Kraków: 12.04.2018r.

Opinia uczestnika: „W moim odczuciu szkolenie było dobre, czego mi brakowało-  było mało czasu jak na taki zakres materiału i szczerze mówiąc udając się ponownie na tego typu szkolenie chciałabym aby trenerzy prowadzący szkolenie pokazali pewien zakres materiału od strony praktycznej, ( np. JEDZ- wypełnienie dokumentu czyli jak powinno wyglądać uzupełnienie takiego dokumentu).  Cała pozostała oprawa szkolenia idealna. Miło się słuchało trenerów- to co mówią w jaki sposób przekazują swoją wiedzę trafia do odbiorcy „słuchacza”.”

 

Inny uczestnik: „Jesteśmy bardzo zadowoleni z szkolenia pn. Cyfrowe zamówienia i analogowe problemy. Szkolenie przeprowadzone zostało w sposób interesujący i precyzyjny. Praktyczna, dobrze podana wiedza. Dziękujemy i polecamy!”

 

Kolejny uczestnik: „Szkolenie przeprowadzone zostało bardzo profesjonalnie, szczególnie pod kątem merytorycznym. Jako nowy pracownik, na tego typu szkoleniu uczestniczyłem po raz pierwszy i dowiedziałem się bardzo istotnych rzeczy. Pomocne również były materiały przygotowane do szkolenia”.

 

Inny uczestnik: „szkolenie bardzo mi się podobało przede wszystkim ze względu na praktyczne podejście Pana Mecenasa do tematu, wynikające, jak sądzę, z wieloletniego i bogatego doświadczenia w stosowaniu przepisów PZP. Pan Mecenas oprócz interpretacji PZP przekazał wiele cennych, praktycznych wskazówek oraz niejednokrotnie zwracał uwagę na newralgiczne elementy postępowań.

Szkolenie było dedykowane stricte dla wykonawców i tak też zostało przeprowadzone.”

Kolejny uczestnik: „Byłem na Państwa szkoleniu po raz pierwszy, oceniam jego poziom bardzo wysoko. Osobiście uważam, że najmocniejszą stroną szkolenia był prowadzący Pan Ziembiński.”

Inny uczestnik: „Organizacja bez zastrzeżeń, merytorycznie – perfekcja w każdym punkcie, nasza firma w trudnych przypadkach wie, do kogo będzie się zwracać.”

Kolejny uczestnik: „Prowadzący wykonał „kawał dobrej roboty”. Materiał, przygotowanie i prowadzenie szkolenia – bez zarzutu.
Ze względu zakres poruszanych wątków i problemów, proszę w przyszłości rozważyć możliwość rozłożenia szkolenia w czasie np. na 2 dni. Poza tym nie mam innych uwag.”